Draudiminių įvykių administravimas

Visos draudimo įmonės ypatingą dėmesį skiria nepriekaištingam draudiminių įvykių administravimui, nes pagrindinis draudimo brokerio tikslas – apdrausti klientą taip, kad atsitikus draudiminiam įvykiui jis gautų draudimo išmoką pilnai kompensuojančią patirtus nuostolius.

Kompanijose dirba kvalifikuoti draudimo specialistai, išlaikę draudimo brokerio kvalifikacinį egzaminą. Naudojamos novatoriškos draudimo programos, kompetencija bei orientuodamosi į individualius draudėjo poreikius, draudimo brokerių bendrovės  siekia užsibrėžtų tikslų.

Draudimo bendrovių darbuotojai nuolat tobulinasi draudimo bendrovių organizuojamuose kursuose ir seminaruose, skaito pranešimus draudimo klausimais konferencijose, publikuoja straipsnius Lietuvos dienraščiuose ir žurnaluose, skaito paskaitas rizikų valdymo klausimais universitetuose, todėl žinodama Jūsų poreikius draudimo bendrovė pasirūpins Jūsų saugumu pasiūlydama Jums tinkamiausią draudimo variantą.

Bet kuri draudimo įmonė atstovaudama Klientą:

  • atliks rizikos auditą;
  • įvertins įmonės turimą draudimo portfelį, nurodydama kurias draudimo sąlygas galima tobulinti, kiek mažinti kainas, ar apskritai pasirinkta draudimo bendrovė yra tinkama;
  • formuos bendrą įmonės draudimo koncepciją: ką drausti, kaip drausti, kokiems draudimo produktams rinktis kurias draudimo kompanijas;
  • sudarys draudimo konkursines nuostatas, išeitinius pasiūlymus, pritaikys draudimo sąlygas įmonės poreikiams;
  • pateiks standartinių draudimo sutarčių sąlygų (draudimo taisyklių) komentarus ir paaiškinimus, parinks reikiamas papildomas sąlygas;
  • tinkamai užpildys visas draudimo bendrovių reikalaujamas formas, pateiks privalomą dokumentaciją, bendraus su draudimo bendrovių atstovais;
  • garantuos aštrią draudimo bendrovių konkurenciją, tinkamas sąlygas ir gerą kainą;
  • asistuos draudiminių įvykių atvejais;
  • konsultuos draudimo kompanijų patikimumo ir mokumo klausimais.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.